Mai mult decat niciodata parca, primul eveniment european major a avut parte de o multime de noutati din toate categoriile si de toate formele – de la modele supersport la strategii eco. Iar sectorul automobilelor electrice a fost si el foarte bine reprezentat, toate fiind din zona „reale”, insa noi va propunem acum doua concepte din zona.. „neverosibilului”. Ambele sunt priecte ambitioase, care implica firme din China, dar amandoua sunt si aproae de „casa”. Faimoasa casa de desgn italiana Pinifarine a creat prototipul HK GT pentru Hybrid Kinetic Goup. Din punct de vedere stric tehnic, este un coupe cu doua portiere de tip gullwing, insa atat de mari, incat ofera un acces extrem de facil si la locurile din spate, Totusi, designul futurist si interiorul luxos/high-tech nu sunt punctele forte, HG GT frapand prin prisma performantelor imaginate de constructor. Patru motoare electrice in combinatie cu o baterie de doar 38 kWh ar trebui sa ofere un total de aproape 1100 CP (800 kW). Pe de alta parte , HK GT poate fi echipat si cu trei versiuni de range extender: o turbina, o pila de combustibil sau un motor termic. Despre LVCHI Auto -start-up nascut in 2016, la Sanghai-, cu siguranta nu ati auzit, firma prezentand limuzina-concept Venere. Si acest prototip are parte de aport italian – de aceasta data, din partea studioului de design I.DE.A- si, teoretic, ar putea intra in productie inca din 2019. Putin probabil, daca tinem cont de carcteristi – tot patru motoare electrice, de 740 kW (1006 CP) si 1540 Nm in total. Performantele, precum autonomia de 650 km, dar mai ales cele 2,5 secunde pana la 100 km/h (2,7 secunde pentru HK GT), sunt insa greu de crezut… si mai les de obtinut.