Un Xj6 Seria III din 1984 si modele moderne, care au doar aparenta unor vedete clasice, toate au fost la loc de cinste la editia cu numarul 88 a Salonului auto de la Geneva.
Jaguar Classic a sosit in capitala Elvetiei cu o comanda speciala un XJ6 Seria III din 1984 dedicat unui legendar entuziast al marcii: Nicko McBrain, tobosarul celebrei formatii rock Iron Maiden. Supravegheat de insusi Wayne Burgess, directorul studioului Jaguar Design, acest XJ6 este cu mult mai mult decat un model comandat de o celebritate – la Geneva, a marcat si debutul festivitatilor dedicate aniversarii a 50 de ani de existenta ai modelului XJ.
Aroma de 911, dar cu ingrediente Ruf
Specialitii germani de la Ruf au prezentat modelul pentru 2018 al seriei SCR, ce combina designul vintage cu elemente tehnice ultramoderne. Astfel, in ciuda aspectului asemenator cu al modelului original – seria SCR debuta in urma cu nu mai putin de patru decenii-, noua versiune are parte de un sasiu monococa din fibra de carbon, caroserie la fel, suspensie push-rod si un boxer cu sase cilindri aspirat natural, care livreaza nu mai putin de 510 CP din clinidreea de 4 litri. Totul, ambalat in doar 1300 Kg…
Un Jaguar in haine noi
Categoria coachbuild a fost reprezentata cu mandrie de noua editie speciala, SIlverstone, a modelului David Brown Automotive Speedback – un grad tourer cu alura retro dedicat celor doar zece viitori proprietari ai sai. Faimosul numa „Silverstone” are legatura cu mutarea producatorilor acolo, iar sub designul inspirat de al modelelor clasice din anii `60 se afla un modern V8 twin-scroll supercharged de 5 litri, capabil de peste 600 CP si 766 Nm, valori foarte necesare pentru a atinge cu mult calm britanic 100 km.h in doar 4,2 secunde…