Exoticul producator britanic a dezvaluit deja intregii lumi noul sau model de top, Senna, insa debutul oficial avea loc abia la Salonul auto de la Geneva. McLaren Senna a fost invaluit intr-un desavarsit mister in privinta spectaculoaselor sale caracteristici tehnice, dar, recent, s-a comunicat ca va canteri doar 1198 Kg si va avea o forta de apasare aerodinamica de nu mai putin de 800 Kg. Propulsorul sau twin-turbo V8 de 4 litri dezvolta 789 CP si 800 Nm, suficient pentru a atinge 100 km/h in doar 2,8 secunde, iar in drum spre viteza maxima de 340 km/h, va atinge 200 km/h in 6.8 secunde, acoperind sfertul de mila in doar 9,9 secunde, Rob Melville, director de design, spune ca „totul este diferit fata de orice McLaren din trecut”, de la iesirile evacuarii de gaze, care acum sunt plasate cu 18 cm mai jos decat la modelele din Super Series, la aripa operata hidraulic si realizata din fibra de carbon, ce cantareste doar 4,87 kg, insa poate superta de peste 100 de ori grutatea sa ca apasare aerodinamica. Practic, totul a fost dezvoltat pentru a depasi in materie de performante tot ce au realizat britanicii pana acum – de la sistemul RaceActice Chassis Control II (RCC II) si sitemul de franare CCM-R cu discuri carbon-ceramice pana la posibilitatea de a specifica expres daca cineva doreste versiunea Touring, scaun din fibra de carbon pentru sofer sau sistemul audio ultrausor de la Bower&Wilkins, de doar 7,32 kg.