Va mai aduceti aminte ca, atunci cand a intrat prima oara pe piata din Europa, SsangYong se mandrea din plin cu calitatile sale excelente in teren accidentat si cu tehnologia Mercedes? Acum, incearca sa-si recladeasca reputatia oadata cu introducerea noii generatii a navei-amiral Rexton si a noului Musso. Aceasta din urma insa a devenit din SUV un partener de nadejde pentru cei care au nevoie de un caraus cu bena. „Rinocerul” – asta inseamna Musso in coreeana – isi pastreaza calitatile de offroader dur, dar se adapteaza noului stil design mult mai modern al casei. Apoi, producatorul a preluat mare parte din platforma si componentele de la Rexton, inclusiv caroseria separata de sasiu, plus otelurile de inalta rezistenta in proportie de 81,7%, inclusiv de tip 1,5Gpa, p premiera in industrie. Prpulsia e asigurata de un diesel de 178 CP si 400 Nm legat la un sistem 4×4 printr-o cutie de viteze manuala sau una automata cu sase trepte, de provenienta Aisin. Este un caraus capabil – o tona sarcina utila in bena care are fix dimensiunile necesare pentru incarcarea unui europalet si o capacitate de tractare de 3,5 tone.